donderdag 26 september 2013

Van hard werken krijg je trek.

Hadden jullie hem gezien afgelopen stille-Willie-woensdag? De witte chocolade cheescake met bosvruchtensaus. Taart nummer 4 uit de allerhande. Mmmm... Wat was die lekker.
 
En dan kwam gisteravond opeens taart nummer 12 uit de oven. Millionaire's shortbread. Nou ja... Opeens? Dat kan ik eigenlijk niet zeggen. Het was een hele klus, het kostte me 5,5 uur om hem te maken. Maar dat vergeet je snel wanneer je er een hapje van neemt.

Het shortbread was een lekker toetje na ons heerlijke vegetarisch borrel/tapas-diner.
Ik vind het heerlijk olijfjes, tapenade, toastje erbij. Maar meestal hebben we s'avonds na het eten daar geen plek meer voor in de buik. Daarom maak ik af en toe "borrel-eten". S' morgens op de markt lekkere olijven, toastjes en toverkaas (waarom noemen ze dat eigenlijk zo?) gekocht. En zelf brocollitempura met wasabimayo, mozzerellaballetjes en artisjokkendip gemaakt. Wijntje erbij. Helemaal gezellig en lekker.

Wat een lekkerbekjes zijn we hier hè.
Maar als er hard gewerkt word moet er ook goed gegeten worden toch.

En hard gewerkt dat hebben we wel hoor. 
Ik maakte weer eens een gezellige snailmail.



Mocht voor postcrossing een kaart zelfmaken. Leuk hè dat iemand daar speciaal om vraagt.

Ik haakte 2 granny's voor Gerda.


En probeerde de doily uit mollie makes na te haken van een foto. Volgens mij wel aardig gelukt en erg leuk. Dat boekje komt op mijn decemberlijstje denk ik.

Hebben jullie nog veel gecreëerd de laatste dagen?

Veel liefs joyce

2 opmerkingen:

Lieke Diek zei

wat een super leuke snailmail heb je gemaakt zeg!!
lekker creatief !!

Unknown zei

Oohh die taarten heerlijk en de tapas zien er trouwens ook heerlijk uit