vrijdag 20 september 2013

Snailmail voor... Van... En blij met de ah.

Hebben jullie em al? De nieuwe allerhande, helemaal voor mij deze maand.
Heel veel taart, ik ben blij. En nu wil het zo dat we volgende 2weken vakantie hebben, dus ik kan lekker los.

Gisteren is er nog een snailmail op de post gegaan. Een envelopmapje, gespiekt van de tutorial van Lotte. Ziet er leuk uit hè, al zeg ik het zelf.
Lekker zoet, roze en rood, supercombi if you ask me. Ik had  geen bijpassend postpapier en heb daarom zelf een zoet postvelletje gestempeld.

Ook kreeg ik nog een mooi vlopje gisteren. Van Gerda, ze schreef me dat ze bezig was met een vriendendeken, of ik hiervoor ook een vierkant 10x10 wilde breien/haken. Ofcourse Gerda.

Fijn weekend alvast,

Veel liefs Joyce


3 opmerkingen:

Poesie Oh Hi! zei

Wat een super fijne post allemaal :)

Unknown zei

Hoi Joyce

Wij hadden deze Allerhande ook al gespot en voor je meegenomen in de hoop dat je ermee aan de slag zou gaan. Je hebt ze echter al zelf al, dus komen we graag langs om te testen of de baksels zij gelukt

Desiree en Leen

Lieke Diek zei

O wat een leuke snailmail hrb je gemaakt zeg!!