donderdag 27 november 2014

OLAF!!!

Ik haak niet zo vaak amigurumis, maar op pinterest vond ik een patroon van Olaf, de sneeuwpop uit de Disney film Frozen. Terwijl moppie de film keek maakte ik een begin met zijn kop. 
Toen het hoofdje, enkel het kale witte kopje af was, riep moppie meteen, hè mama maak je Olaf???
Grappig want ik dacht, komt dit wel goed. Vol goede moet ging ik verder en niet lang daarna liep moppie te dansen met Olaf in haar armen.





Excuses voor de slechte fotokwaliteit.

Liefs Joyce 





3 opmerkingen:

Daphne zei

Super leuk, echt schattig!
Fijn weekend :D

Anoniem zei

Hallo ....een super leuke Olaf .....ik ben een oma van 4kleinkinder in de leeftijd 7-6-5-4 dus hier is frozen helemaal hot en zeker Olaf .....zou graag Olaf willen maken maar zie alleen Engelse patronen ....zou ik jou patroon mogen over nemen of weet jij waar ik het in het Nederlands kan vinden .....alvast bedankt oma lientje

Joyce zei

Hallo oma Lientje, sorry voor de late reactie,mik kom niet zo vaak meer op mijn blog. Ik heb dit patroontje gevonden op pinterest, helaas ook een Engelstalig patroon.