dinsdag 11 november 2014

Haakworkshop

Het spookt al een tijd een hele tijd door mijn hoofd. Telkens wanneer ik iets leuks heb gehaakt roepen er verschillende mensen, ooooeee, ik zou willen dat ik dat ook kon. Kun jij me leren haken?
Ik had geen idee of ik dat kon. Zelf vind ik haken hartstikke leuk, een heerlijke bezigheid.
Maar of ik het een ander kan leren? Geen idee...
Maar daar kom je maar op 1 manier achter, uitproberen.
Dus op 3 'proefkonijnen' getest of ik het kan overbrengen.

En hoera, dat is gelukt. En niet alleen het haken zelf, maar ook het enthousiasme ervoor.
1 van de 'konijnen' moest laatst zelfs trappelen van plezier, na het slagen van een project.
Geweldig!!!

En daarom durf ik de uitdaging aan en begin met het geven van haakworkshops bij de mensen thuis.
Voor meer informatie klik hierboven op het linkje haakworkshops.


De eerste word een workshop kerstslingers haken.
Ik heb voor onze boom, welke ik dit jaar in een paars/ turkoois jasje wil steken, al een flinke slinger gehaakt. Zijn jullie ook al lekker bezig voor de kerst?

Liefs Joyce

Geen opmerkingen: