donderdag 17 oktober 2013

Ik doe mee met de kerstswapPLUS

Voor het eerst doe ik mee met een swap. Ik dacht er al eens vaker over wanneer er weer een swap voorstel voorbij kwam maar schreef me om een of andere reden er nooit voor in.
Nu kwam ik de kerstswapPLUS tegen. Ik dacht in eerste instantie, dat is al zo'n drukke periode. Maar toen ik verder las en dan vooral over de PLUS, ging ik over stag.
De PLUS is namelijk een hele mooie en warme gedachten. Naast dat je een leuk kadootje maakt voor een swap partner, maak je ook een of meerdere kadootjes voor kinderen in gezinnen die het op dit moment niet zo breed hebben. En voor een blij kindergezichtje ga ik graag aan de slag.

Doen jullie ook mee? Je kunt ook alleen aan de PLUS meedoen.


Kijk voor meer info eens op de blogs van hoemmelke en van mimi's.


Ik wilde jullie ook nog graag een snailmail laten zien van Monica.
Eentje bijna helemaal voor ons moppie. Toen ik het envelopje uitpakte en de sokjes kwamen tevoorschijn stook ze direct haar kleine voetje op. Dat moet betekenen dat ze ze graag zal dragen.

Ook kreeg ik van een klant een grote bak pruimen uit eigen boom, naast een lekkere stoofschotel en een potje chutney maakte ik hier een heerlijke taart van met vanillekwark en pistachenoten.
Ook weer een recept van de appie, deze keer niet uit het tijdschrift van laatst maar van de app.





1 opmerking:

aanshobbyd zei

Heb je ook een link voor die kerstswap weet niet hoe ik ze moet zoeken?